Płocki Klub Mangi i Anime "ShiroIguru"

Spotkania klubu odbywają się w spółdzielni na ulicy Gierzyńskiego 17


#1 2012-03-20 18:48:02

 Fal

Moderator

Zarejestrowany: 2011-12-23
Posty: 100
Punktów :   
Ulubione Anime: Steins;Gate
Ulubiona Manga: Death Note
Ulubiony Bohater: Lelouch vi Britannia

Pan V

Kiedyś trzeba napisać o sobie coś więcej...

Nazywam się Bartek, w tym roku kończę 17 lat, jestem uczniem klasy pierwszej w Małachowiance (ah, nie ma to jak szpan "Chodzę do Małacha"...). Jestem także członkiem zarządu Płockiego Klubu Fantastyki Elgalh'ai na stanowisku sekretarza oraz skarbnika. To właśnie w Elgalhu po raz pierwszy zaistniałem jako V (i nie, ksywa nie została zerżnięta z "V jak Vendetta").
Czym się interesuję? Rzecz jasna M&A. Rzadko oglądam anime, częściej czytam mangę. Aktualnie czytam Naruto (chociaż już dawno zeszło na psy) oraz Bleacha. Ulubiona manga? Oczywiście Death Note. Ulubione anime? Dawniej Death Note, aktualnie Code Geass.
Mimo wszystko moją prawdziwą pasją jest fantastyka. J.R.R Tolkien pozostaje dla mnie arcymistrzem, jeśli chodzi o pisarstwo. Lubię czytać zarówno polskich autorów (Sapkowski, Kossakowska, Ćwiek, Kozak, Kosik), jak i zagranicznych (Tolkien, Paolini, Karpyshyn, Gaider).
Dodatkowo lubię grać na kompie, szczególnie w RPGi i RTSy, chociaż nie pogardzę innymi gatunkami. Nie lubię tylko przygodówek i wyścigówek (no dobra, oprócz Burnouta).

Offline

#2 2012-03-20 20:02:53

gohag

Początkujący klubowicz

853328
Zarejestrowany: 2012-03-14
Posty: 132
Punktów :   
Ulubione Anime: Hellsing
Ulubiona Manga: NANA, Balsamista
Ulubiony Bohater: Mamiya, ALUŚ! :p

Re: Pan V

Fal napisał:

ah, nie ma to jak szpan "Chodzę do Małacha..."

Ba masz! Bo to świetna szkoła jet! Tylko nie można już palić na schodach do amfi
Ciekawa jestem jak sobie dajesz rade z sobotnimi spotkaniami obu klubów ...a właściwie to głupie pytanie, miłośnicy fantastki i mang potrafią wszystko.
Czytasz mangi "książkowe" czy  online?

Offline

#3 2012-03-20 22:28:19