Spotkania klubu odbywają się w spółdzielni na ulicy Gierzyńskiego 17
Było super Alice odwaliła kawał dobrej roboty, Jordan zresztą też tam latał jak kot z wiadomo czym. No ale każdy moim zdaniem kto się przyczynił do 8 PDFa i u kogo widziałem pot na czole powinien wiedzieć że dał z siebie wszystko !
Gratuluje
W imieniu uczestników dziękuję organizatorom. Odwaliliście kawał roboty. I wszyscy byli przesympatyczni. Czekam na jakiś filmik z cosplay'u bo niestety większość mi umknęła Wydaje mi się, że trochę brakowało jakieś, choćby minimalnej "gastronomi" na miejscu. Ale z racji, że nie mogła tam spędzić zbyt wiele czasu nie wszystko zdążyłam ogarnąć. Nie wpadłyśmy np. na pomysł, żeby na openingi Ewka wzięła jakieś głośniki i było za cicho. Ale generalnie duży szacunek i mam szczerą nadzieję, że będzie się dalej rozkręcało. Byłoby super, gdyby udało się ściągnąć więcej ludzi i to uczestników jak i atrakcji (stoiska itp).
No i special thans dla Alice - jakby nie patrzył pierwszy płocki konkurs Cosplay zaliczony. Oby tak dalej.
No i koniec!
W imieniu organizatorów dziękuję wszystkim, którzy przyłożyli swoją rękę do organizacji atrakcji na PDFie. Szczególne podziękowania dla Alice za zorganizowanie cosplaya i wielu innych atrakcji, Rastiego za nagłaśnianie oraz Angera, Jordana, Vela i Kazune za przygotowanie ogromnej ilości punktów programu.
W prawdzie było mniej osób niż rok temu, ale i tak było zaskakująco dobrze. W sobotę przyjdzie czas na dokładniejsze podsumowania. A tymczasem wrzucać opinie, zdjęcia i wszystko, co związane z naszą imprezą.
Jakby ktoś chciał pomóc w ogarnianiu szkoły, to zapraszamy o 17 do IV LO.
Dobra, zmiana planów. Wszystko zgłaszamy do orga M&A, tworzymy razem bloki, a potem org M&A po sprawdzeniu i zatwierdzeniu wyśle do reszty orgów, którzy dalej się tym zajmą.
Ok rozumiem ze musicie wiedzieć co robimy itp ale wydawało mi się ze to Org. M&A powinien układać plan.
No tak, musicie złożyć oficjalne zgłoszenie. To, że powie się "Ja coś zrobię na PDFa" nie oznacza, że na pewno coś zrobicie. Poza tym, na podstawie tego będziemy układać program.
Co do lvl'a: wpiszcie zgodnie z pasującym opisem. Ilość robionych paneli nie ma tutaj znaczenia.
Hmm oki rozumiem że ja, velo, hideki i wszyscy którzy dawali nam info, że będą coś robili (a dokładnie Jordanowi:P ) też mają składać te zgłoszenia punktów programu?
I zastanawia mnie jaki lvl ja i Velo mamy sobie wpisać:P To dziwne będzie jak zgłosimy po 5 lub więcej paneli a będziemy mieli "lvl 1"
Panie i panowie, oficjalna strona ósmego PDF'a została otwarta! W prawdzie część działów jest jeszcze w budowie, lecz już teraz możecie poczytać regulamin imprezy, regulaminy konkursów (tak, nowy konkurs!) i, uwaga, wysyłać zgłoszenia własnych punktów programów oraz zgłoszenia na gżdaczy! Wszystkich serdecznie zapraszamy!
http://pdf8.pl/
Strona ruszy prawdopodobnie pod koniec tygodnia, a tymczasem zachęcam wszystkich do lajkowania naszej strony facebookowej: http://www.facebook.com/viipdf. Wysyłajcie ją także znajomym, im więcej lajków tym większa motywacja do organizowania!
Ok ale nie śpieszy się wam widze ze strona
Ok, bajer. Rzecz jasna, jak zgodzą się na patronat, to gdy będziemy mieli wreszcie stronę, umieścimy tam ich banner.
Ja współpracuje z nakama.pl wiec tam mogę pogadać.
Dobra, wakacje się kończą, pora brać się poważnie do roboty. Jeśli ktoś ma kontakty z jakimiś mangowymi sponsorami, ludźmi wystawiającymi stoiska, redaktorami w różnych serwisach/radiach/pismach okołomangowych, to niech pisze. Każde stoisko, każda paczka z nagrodami, każdy patronat jest ważny!
Na 100% bilety beda na miejscu. Co do wczesniejszej sprzedazy: jeszcze zobaczymy.